środa, 1 lipca 2015

Tytułem wstępu.

Cześć!
Nazywam się Karolina i jestem studentką z Wrocławia. Zoologia to moja pasja, ale nie zajmuję się nią zawodowo, więc wszelkie wyszukane przeze mnie informacje są... powiedzmy, amatorskie. Oczywiście, bardzo dużo czytam, ale mój pogląd nigdy nie będzie tak szeroki jak pogląd weterynarza czy kogoś, kto zajmuje się zwierzętami na co dzień.
Postaram się publikować tu posty w miarę regularnie. Czego będą dotyczyć? Zwierząt. W ogólnikowym znaczeniu. Mam nadzieję skupić się na tych co ciekawszych, z pominięciem nużących (przepraszam zawodowców!) fragmentów o biologii czy aspekcie chemicznym. W czytanej przeze mnie literaturze i artykułach w Internecie raczej skupiam się na behawiorystycznych aspektach i te mam nadzieję Wam przybliżać, choć oczywiście odrobina biologii zawsze jest wskazana żeby wiedzieć co i jak.

Blog jest wyrazem chęci uporządkowania zdobytych przeze mnie informacji i podzielenia się nimi z ludźmi. Mam nadzieję, że nie będę przynudzać.

Cieszę się, że zajrzeliście na mój blog. Miłej lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz